Psichologija ir pagrindiniai principai
Kam tinka?
- Visiems, kurie aptarnauja klientus (administratorės, konsultantai, aptarnavimo vadybininkai ir pan.)
- Norintiems pažvelgti į klientų aptarnavimo temą kitu kampu.
Mokymų programa:
1 diena “Psichologinis pasiruošimas darbui”
- Svarbiausi psichologiniai principai ir jų taikymas darbe.
- Ar visi gali vienodai gerai aptarnauti klientus?
- Ar būtina laikytis taisyklių, kad būtumėte sėkmingas?
- Kodėl net žinodami, kaip tinkamai elgtis, netaikome žinių praktikoje?
- Kokią yra įpročių bei įsitikinimų įtaka Jūsų darbui?
- Kaip įveikti pokyčių baimę?
- Kaip asmeninių tikslų išsikėlimas gali pralaužti ledus į sėkmę?
- Kaip išlaikyti motyvaciją?
- Etiketas – kokie yra svarbiausi principai bendraujant telefonu ir el. paštu?
2 diena* “Nuo plano iki įgyvendinto tikslo. Klientų aptarnavimo etapai”
- Kaip praktiškai pasiruošti klientų aptarnavimui? Kiek tam skirti laiko ir ką konkrečiai daryti?
- Kaip sukurti gerą pirmąjį įspūdį?
- Ką svarbu žinoti apie kūno kalbą, balsą ir tariamus žodžius?
- Ko bijo aptarnaujantis personalas ir ko klientai? Iš ko kyla šios baimės ir kaip jas įveikti?
- Klientų tipai. Ką apie juos žinoti, kad lengviau rastumėte bendrą kalbą?
- Kokie yra klientų poreikiai ir kaip juos veiksmingai išsiaiškinti?
- Kokios yra geriausios taktikos kilus konfliktams ir manipuliacijoms?
- Ar verta analizuoti savo darbą?
*Antrąją mokymų dieną vyks video filmavimo užduotis.
Formatas:
Šie mokymai gali būti pritaikyti pagal individualius Jūsų įmonės poreikius.
Paskaitą veda:
Rasa Borodina – turi 10 metų praktinę klientų aptarnavimo ir pardavimų patirtį tarptautinio ir lietuviško kapitalo įmonėse (Baltic Travel Service, Alfaturas, Santuoka.lt, Royal Canin…). Darbas B2C. Sertifikuota ICC koučerė.
Aistė Morenkovienė – turi 16 metų praktinę pardavimų ir vadovaujamo darbo patirtį tarptautinio ir lietuviško kapitalo įmonėse (Officeday, YES TRAVEL, Vestekspress, TNT, TMD partners). Sertifikuota ICC koučerė.
Papildoma informacija
Mokymų formatas: | Vidiniai mokymai, Atvirieji mokymai |
---|