(Teorija + pavyzdžiai + praktinės užduotys)
Kam tinka?
- Dirbantiems su klientais gyvai, telefonu ar el. paštu;
- Norintiems patobulinti bendravimo ir konfliktų sprendimų įgūdžius;
- Norintiems išmokti greitai atsigauti po įtemptų situacijų.
Mokymų programa:
- Kodėl klientai tampa sudėtingais?
- Kaip atsispirti klientų manipuliacijoms?
- Kaip bendrauti su agresyviais klientais?
- Kaip apibrėžti ribas bendraujant su plepiais klientais?
- Kaip susikalbėti su priekabiais klientais?
- Kokios yra dažniausiai pasitaikančios “konfliktų” priežastys?
- Kas bendro tarp asmeninio nusiteikimo ir gebėjimo valdyti konfliktus?
- Kokią yra įpročių bei įsitikinimų įtaką bendraujant su klientais?
- Galingi klausimai sau ir klientams, kurie padeda greitai užgesinti konfliktą;
- „LATTE“ metodas konfliktų sprendimui;
- 6 klientų nuraminimo būdai;
- Kaip tinkamai nuleisti garą po sudėtingo situacijos? (Streso įveikimo metodai)
Trukmė ir formatas:
Šie mokymai gali būti pritaikyti pagal individualius Jūsų įmonės poreikius.
Pilna mokymų programa su visomis praktinėmis užduotimis trunka 6,5 valandos.
Paskaitą veda:
Rasa Borodina – turi 10 metų praktinę klientų aptarnavimo ir pardavimų patirtį tarptautinio ir lietuviško kapitalo įmonėse (Baltic Travel Service, Alfaturas, Santuoka.lt, Royal Canin…). Darbas B2C. Sertifikuota ICC koučerė.
Aistė Morenkovienė – turi 16 metų praktinę pardavimų ir vadovaujamo darbo patirtį tarptautinio ir lietuviško kapitalo įmonėse (Officeday, YES TRAVEL, Vestekspress, TNT, TMD partners). Sertifikuota ICC koučerė.
Papildoma informacija
Įskaičiuota | Dalomoji medžiaga, Sertifikatas |
---|