Pagrindinis » Mokymai » Sudėtingi klientai – kaip rasti bendrą kalbą ir spręsti konfliktus?
12
Vas

Sudėtingi klientai – kaip rasti bendrą kalbą ir spręsti konfliktus?

Įskaičiuota

Dalomoji medžiaga, Sertifikatas

(Teorija + pavyzdžiai + praktinės užduotys)

Kam tinka?

  • Dirbantiems su klientais gyvai, telefonu ar el. paštu;
  • Norintiems patobulinti bendravimo ir konfliktų sprendimų įgūdžius;
  • Norintiems išmokti greitai atsigauti po įtemptų situacijų.

Mokymų programa:

  • Kodėl klientai tampa sudėtingais?
  • Kaip atsispirti klientų manipuliacijoms?
  • Kaip bendrauti su agresyviais klientais?
  • Kaip apibrėžti ribas bendraujant su plepiais klientais?
  • Kaip susikalbėti su priekabiais klientais?
  • Kokios yra dažniausiai pasitaikančios “konfliktų” priežastys?
  • Kas bendro tarp asmeninio nusiteikimo ir gebėjimo valdyti konfliktus?
  • Kokią yra įpročių bei įsitikinimų įtaką bendraujant su klientais?
  • Galingi klausimai sau ir klientams, kurie padeda greitai užgesinti konfliktą;
  • „LATTE“ metodas konfliktų sprendimui;
  • 6 klientų nuraminimo būdai;
  • Kaip tinkamai nuleisti garą po sudėtingo situacijos? (Streso įveikimo metodai)

Trukmė ir formatas:

Šie mokymai gali būti pritaikyti pagal individualius Jūsų įmonės poreikius.
Pilna mokymų programa su visomis praktinėmis užduotimis trunka 6,5 valandos.

Paskaitą veda:

Rasa Borodina – turi 10 metų praktinę klientų aptarnavimo ir pardavimų patirtį tarptautinio ir lietuviško kapitalo įmonėse (Baltic Travel Service, Alfaturas, Santuoka.lt, Royal Canin…). Darbas B2C. Sertifikuota ICC koučerė.

Aistė Morenkovienė – turi 16 metų praktinę pardavimų ir vadovaujamo darbo patirtį tarptautinio ir lietuviško kapitalo įmonėse (Officeday, YES TRAVEL, Vestekspress, TNT, TMD partners). Sertifikuota ICC koučerė.

Papildoma informacija

Įskaičiuota

Dalomoji medžiaga, Sertifikatas