(Teorija + pavyzdžiai + praktinės užduotys)
Kam tinka?
- Norintiems išmokti užtikrintai pateikti kainą;
- Norintiems išmokti atlaikyti klientų manipuliacijas dėl nuolaidų;
Mokymų temos:
- Ar kaina visuomet svarbiausia?
- Ko siekia klientai prašydami nuolaidų?
- Pagal ką klientai sprendžia ar pirks?
- Kodėl pardavėjai suteikia nuolaidas?
- Kokia įpročių ir įsitikinimų įtaka pardavėjo darbe?
- Ką daryti, kai klientas abejoja, spaudžia, manipuliuoja?
- Kokie yra teisingi nuolaidų suteikimo būdai?
Trukmė ir formatas:
Šie mokymai gali būti pritaikyti pagal individualius Jūsų įmonės poreikius.
Pilna mokymų programa su visomis praktinėmis užduotimis trunka 6,5 valandos.
Paskaitą veda:
Rasa Borodina – turi 10 metų praktinę klientų aptarnavimo ir pardavimų patirtį tarptautinio ir lietuviško kapitalo įmonėse (Baltic Travel Service, Alfaturas, Santuoka.lt, Royal Canin…). Darbas B2C. Sertifikuota ICC koučerė.
Aistė Morenkovienė – turi 16 metų praktinę pardavimų ir vadovaujamo darbo patirtį tarptautinio ir lietuviško kapitalo įmonėse (Officeday, YES TRAVEL, Vestekspress, TNT, TMD partners). Sertifikuota ICC koučerė.
Papildoma informacija
Mokymų formatas: | Vidiniai mokymai, Atvirieji mokymai |
---|