Pagrindinis » Blogas

Blogas

Frazės, kurias draudžiama sakyti klientui / 1 dalis

Visai neseniai pateikiau dvejus straipsnius apie tai, kaip susikalbėti su konfliktuojančiais klientais. Pirmąją dalį rasite čia, o antrąją štai čia. Šįkart…

Kaip susikalbėti su konfliktuojančiu klientu? / 2 dalis

Visai neseniai pateikiau pirmąją straipsnio "Kaip susikalbėti su konfliktuojančiu klientu" dalį. Joje pasakojau apie pirmus du žingsnelius, kurie yra būtini…

Darbo pokalbis: 9 būdai padaryti puikų pirmąjį įspūdį

Pati svarbiausia darbo pokalbio dalis yra pradžia. Jūs įeinate į biurą, pasisveikinate, nusivelkate paltą, atsisėdate, pradedate atsakinėti į pirmąjį klausimą…

Kaip susikalbėti su konfliktuojančiu klientu? / 1 dalis

Niekam ne  paslaptis, kad klientų aptarnavimo, pardavimų ir kitos sritys, kuriose tenka bendrauti su žmonėmis, yra kupinos iššūkių. Iš esmės,…

Geru „pardavėju“ – gimstama ar tampama?

Pardavimų vadybininko darbas šiandien yra vienas iš populiariausių ir perspektyviausių Lietuvoje. Lyginant su kitomis pareigybėmis, jis tikrai gerai apmokamas. Kone…

Ką turi žinoti visi dirbantys su sudėtingais klientais?

Manote, kad Jūsų klientai „sunkumo“ prasme yra nepralenkiami? Jie kuria intrigas ir dramas it profesionaliausi meksikietiškų serialų aktoriai? Rėkia dėl…

Ar Jūs savo įpročių vergas?

Kodėl ryte sunku keltis iš lovos, o darbe pirmąsias valandas sunku prisiversti dirbti? Kodėl kolegai pakėlus balsą puolame gintis arba…

Įtampa darbe: kas kaltas – vadovas ar darbuotojas?

Dažnai jaučiate įtampą darbe? Manote, kad vadovas Jūsų nevertina? Žarsto nepagrįstą kritiką ir išnaudoja užkraudamas begalę darbų? Rodo atvirą nepasitikėjimą…