-
5* klientų aptarnavimo mokymai
Psichologija ir pagrindiniai principai Kam tinka? Visiems, kurie aptarnauja klientus (administratorės, konsultantai, aptarnavimo vadybininkai ir pan.) Norintiems pažvelgti į klientų aptarnavimo temą kitu kampu. Mokymų programa: 1 diena “Psichologinis pasiruošimas...
Teirautis -
Mokymai: sėkminga darbo paieška
Kaip pasiruošti darbo paieškoms? (Teorija + pavyzdžiai + diskusijos + veikiantys patarimai) Kam tinka? Norintiems atsakingai pasiruošti naujo darbo paieškai; Norintiems į darbo paieškos procesą pažvelgti giliau. Paskaitos programa: Nuo...
Pirkti -
Personalo atrankų mokymai
Kam tinka? Norintiems įgyti pokalbių vedimo patirties, planuojantiems su tuo dirbti. Norintiems efektyviau vykdyti personalo atrankos procesą. Mokymų programa: Kokį kandidatų paieškos kanalą pasirinkti (svetainės, duomenų bazės, LinkedIN)? Kokie kandidatų...
Teirautis -
Sėkmingi pardavimai
Psichologija ir technikos Kam tinka? Pradedantiesiems ir esamiems pardavimų vadybininkams; Norintiems labiau užsimotyvuoti; Norintiems pažvelgti į pardavimų temą kitu kampu. Mokymų programa: 1 diena “Psichologinis pasiruošimas pardavimams” Svarbiausi psichologiniai principai...
Pirkti -
Sudėtingi klientai – kaip rasti bendrą kalbą ir spręsti konfliktus?
(Teorija + pavyzdžiai + praktinės užduotys) Kam tinka? Dirbantiems su klientais gyvai, telefonu ar el. paštu; Norintiems patobulinti bendravimo ir konfliktų sprendimų įgūdžius; Norintiems išmokti greitai atsigauti po įtemptų situacijų....
Pirkti -
Veiksmingas kainos bei nuolaidų pateikimas
(Teorija + pavyzdžiai + praktinės užduotys) Kam tinka? Norintiems išmokti užtikrintai pateikti kainą; Norintiems išmokti atlaikyti klientų manipuliacijas dėl nuolaidų; Mokymų temos: Ar kaina visuomet svarbiausia? Ko siekia klientai prašydami...
Teirautis